El Restaurant de l'Escola

Restaurant pedagògic
i servei de càtering

Fa 45 anys vam obrir una petita granja per tal de crear un espai d’aprenentatge pràctic, per als alumnes, un espai de treball inclusiu i que garantís no només l’experiència hostalera real, sinó també la interacció constant i natural amb les veïnes del barri.

Avui dia comptem amb un restaurant pedagògic i amb servei de càtering per a tot tipus de celebracions i actes on els alumnes realitzen classes pràctiques en els diferents tipus de servei i apliquen els valors professionals i personals amb els que treballem: compromís, esforç, respecte, capacitat d’organització…

El restaurant pedagògic conjuga, doncs, la formació professional i la tasca pedagògica, oferint una carta variada, amb cuina de mercat que inclou algunes especialitats i que integra diferents estils i cultures culinàries d’arreu del món.

Oferim servei d’esmorzar, brunch i dinar de dilluns a diumenge

Obrim per a sopars cada divendres, durant la tardor, hivern i primavera.

Si voleu saber el menú de la setmana o reservar taula truqueu al 93-4366846. Per assessorament i pressupost per a les vostres celebracions, jornades de treball,  etc… envieu un mail a comercial@escolasinai.com.